tråkigt

Jag är så skoltrött, är så trött på denna skiten nu, önskar bara att jag var klar till denna sommaren och inte nästa. helt år till ju. Suttit ett tag nu och skrivit på c-uppsatsen. Socialtjänstens historia, hur roligt låter det då??? nej just nu är jag på piss humör.
Stoffe skulle ut och springa en runda så jag kunde sitta lite i lugn och ro men jag gör ju allt annat än att skriva på det jag ska.. 'typiskt mej'

Idag ska jag göra egna köttbullar.. de ni=) det är så gott
jag få väl se om jag kan åstadkomma lite till på uppsatsen innan jag börja laga maten. Ikväll blir det nog en runda till Jenna. Emmsan skulle dit och massera henne så jag tänkte jag kunde komma efter de kanske. kela lite me kissarna. Å jag ber om ursäkt. Stavde fel till Panncake igår( som den ena katten heter) skrev pannekake. Sorry Jenna=) Men jag är ur usel att stava, speciellt på engelska. Kolla bara in stavningen på min blogg. super fel, me va fan, jag bryr mig inte om de. den blev ju speciell och det är ju just de jag är=)image59


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0