Stress

Å denna dagen kunde jag gärna ha hoppat över. Har stressat sen jag gick upp. Pucko jag bokar tvätt tid samtidigt som jag ska till skolan på eftermiddagen. Det har det ringt en massa folk angående vår c-uppsats och jag själv har fått ringa runt. Helt plötsligt kom jag på mig själv sittandes i soffan och läsa om en massa teorier och tiden bara rullade på. Då va det en timme tills jag skulle köra och jag hade verkan ducshat eller ätit. så det blev en snabb dusch och till lunch blev det frukt och smothis. Gissa om jag va hungrig när jag kom hem från skolan kl 5 idag. Å i skolan gick det skit. Vår handledare tyckte inte alls om det va hade skrivit hittentills och det är ju kul när man har lagt ner flera timmar på de. Elin åkte med mig hem från skolan å sa att jag inte skulle ta de så personligt å att vi fick ju ändå rät sida på allt. så psykologisk va hon=) Arthur han jobbade idag så jag fick ju ta allt själv.. rätt jobbigt va de. Men men de va kanske inte så farligt.. bara jag som va på dåligt humör kanske..

När jag kom hem va inte Stoffe hemma så jag gjorde mig lite mat och satte mig i köket och åt. Helt sjukt skönt utan ett ljud runt om kring mig. kunde jag slappna av lite. Nu har jag rättat till felen och skickat det tll vår handledare så jag hoppas att det blir bra nu..

Ibland blir jag bara så trött på tjejer!! varför kan vi aldrig säga som de är till en direkt, Nej för så här är det man får höra sanningen från någon annan. jag blir bara så trött.. kanske ska ta och bli kille istället så slipper man de.

Igår va jag hos emma och en tjej som heter Alexandra va där och klippte henne. Vi bestämde att hon skulle klippa och färga håret på mig.. kanske redan imorgon.=) Nu blir det ju inte så att Natti gör de men hon har ju aldrig tid. Men det är nog för att hon är så duktig=) Å nu är det lite bråttom för jag ser för djävlig ut i huvudet så jag hinner inte vänta på en tid hos Nattis. får beställa lång i förväg nästa gång.

Har kommit på de att det är roligt att träffa lite nytt folk ibland. För ibland så behöver man komma ut ur sin bubbla som man har med sina kompisar. kan bli lite enformigt, alltid festa med samma folk och alltid umgås med samma folk. kan va skönt med lite omväxling ibland.. jag har känt så ett tag och jag tror det är bra att man kommer ifrån varandra lite ibland så uppskattar man varandra mycket mer sen.. nu hoppas jag inte att mina vänner ta detta fel och tror att jag inte vill umgås med dem för det vill jag men det kanske kan förklara varför jag inte har ringt så mycket på senaste tiden.... sen är ju jag en enstöring me=) tycker det är rätt skönt att sitta själv en kväll=) men det är ju jag de=) samtidigt tror jag att mina vänner förstår vad jag menar för jag tycker inte man behöver umgås hela tiden för när det väl gäller vet jag vilka vänner jag kan ringa och de kommer alltid finnas där. även att vi kanske inte har prata på två veckor och det är det som är så skönt..=)

Nu har jag så ont i mina axlar för jag har suttit framför denna datorn hela dagen, önskade att emmsan kunde komma upp och massera mig men tyvärr va hon i sbg ikväll.. ont har jag..
ikväll blir det en ensam kväll framför tv:n skönt... för en enstöring som mig=)

image72

så här blir frillan, tyvärr har jag inte lika långt hår men ungefär så blir de=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0