rastlös

Denna dagen är så seg. Jag har hundra saker jag kan göra men jag kommer inte till skott med någonting alls.
Jag har försökt att plugga me jag kan inte koncentrerar mig mer än typ en kvart sen så kommer jag in på andra tankar.. Å de är typ kartonger i hela lägenheten. Jag skulle kunna städa men jag känner inte för att torka en massa skåp.. tråkigt..

Igår kväll kund verken jag eller stoffe sitta stilla så vi ringde hem till Svensson familjen och bestämde att vi skulle grilla korv.. åå va gott de va. Första grillade korven detta året..

Ikväll ska jag på smyckes party. Hoppas de har kommit mycket fint.

har inget vettigt att skriva mer...
såå hej hej
image149
Börja bli tomt
image151
Skit tråkigt att städa...
image152
hemskt va glad man kan se ut då=P
image153
Lotta va med och hjälpte till igår
image157
På eftermiddagen fick man ligga på soffan lite....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0