Panik...

Då sitter man här igen=). Denna dagen har planerat in i minsta detalj.. Första ska jag sitta här och skriva på uppsatsen till kl 12. Mellan 12 och 16 ska jag tvätta och sen MÅSTE jag packa lite. Laga middag, träna och sen ska jag se om jag kan köra hem till någon. Stoffe sa till mig igår. "hmm du ida.. vi tänkte att vi skulle kolla på hockey här ikväll" å med de menar han ungefär. " kan du va nån annanstans ikväll" hehe få väl se hur det bli med den saken..

Jag har så mycket att tänka på just ju... På fredag få vi antagligen reda på våran tenta som vi gjorde för ett tag sedan och jag kan slå vad om att jag inte klarade den. Då har jag det hängande över mig.. Vi ska flytta om 2 veckor.. hmmhur mycket har vi hunnit packa.. typ INGENTING!!. sen så måste man ju hålla på med den här förbenade uppsatsen... tråkigt!!!
Så jag har lite panik nu kan man säga.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0