jobb,jobb,jobb

Ja denna veckan har det bara varit jobb för min del. Är inte van vid att jobba därför har jag varit jätte trött. Blir lixom inte bra om man går och lägger sig elva på kvällen och sen går upp kvart i sex. Kom på typ i går kväll att jag behöver mina timmars sömn. Jag skulle bara vila ögonen lite igår på kvällen men slutade med att jag sova två timmar...ojsan=) men jag somnade på kvällen sen ändå. tur va väl de.

Vad har hänt denna veckan då?? jo jag har varit och kollat på KHK- mörrum och ingen har väl missat att mörrum förlorade och trillade ner i tvåan.. tråkigt men de sög verkligen. KHK därimot va skit bra. en fröjd för ögat att se dem.. å vilket tryck sen då.. de va så man rös=) hehe

Nu sitter jag hemma hos emmsan och vi ska snart bege oss till lisette. spela lite kort och kanske kolla på talang 2008=)
ska skriva mer imorgon..
bye bye=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0