Imorgon smäller de=)

Imorgon kl 8 ska jag vara på Alexandras skola och klippa mig=) äntligen. Hon tyckte att jag skulle dit å göra de för där hade de "rikiga" grejer. Färgning och sånt.. Det blir ju aldrig riktigt bra med den färgen man köper i affären. Tycker jag i alle fall.
Denna dagen har bara runnit iväg. Har inte gjort mycket vättigt. lr jo.. vänta lite. har ju faktiskt både städat och skrivit på c-uppstatsen. Hunnit med en fika nere hos frida. lr ja, fika och fika. HALLONVATTEN=)

Grattis Theres och Alle till lägenheten. Jag tror de blir skit bra. Ibland gäller det att vara först=) hehe

Ska kanske till emmsan ikväll.. få se om min citron till pojkvänn kan komma hem snart. HAN va verkligen inte på bra humör idag. Kan ju tro att han ha röda veckan vissa dag.. hehe

I helgen ska zettan har inflyttingsfest. Men jag få se om jag ska dricka.. Är inte alls sugen

Kommer kanske en bild på min nya frilla imorgon, beror på om den blev bra eller inte=)

hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0