ibland ska man ha tur=)

Gick ner till bibblan idag för jag va tvungen att ha lite böcker till uppsatsen. Va förberedde på min skuld jag hade där nere (runt 70 kr) så jag tog med mig 40 kr så de skulle sjunka lite. När jag äntligen hade hittat rätt böcker så förberedde jag mig på en lite ut skällning för att jag hade så mycket i skuld. Så jag ställd mig där och försökte se så söt ut som man bara kan så säger hon
.-Ja du har en skuld här
-jaha, hur mycket då da, sa ja då
- 18 kr
-VA, inte mer???
- nej, jag såg att du hade en del från förra året så jag tog väck de, vi brukar göra så ibland, alla kan ju glömma..

Världens bästa bibliotekarie finns i Karlshamn.. Ibland ska man ha turen med sig.

Jag gick sedan vidare till Anna för där skulle det bjudas på fika=) va där en stund och pratade lite skit.
Måste ju bara tillägga att hon har världen grymmaste katt.. ska se om jag kan fixa ett kort på den snart. är så dålig på att ha med mig kameran så de blir inte så mycket bilder... Vill ju gärna inte bara ha en massa bilder på mig själv=)

Lyckades pallra iväg till träningen ikväll me.. inte alls sugen innan jag stack.. låg nämligen och halvsov i soffan men när jag väl va där va det hur roligt som helst.. hon som håller i de är as ball=)

Imorgon kommer Arthur hit. Vi ska upp till Vägga och se om vi får göra vår undersökning där och så måste vi bli klara med enkäten.. Kommer bli mycket flams och mycket skratt men vi kommer nog få nått gjort med.. hoppas jag, Annars är de jag som får sitta och skämmas på onsdag i skolan för Arthur skulle jobba...

nu ska ja se om man kan krypa ner hos stoffe i soffan.. HV förlorade nämligen matchen idag mot Linköping så han är kanske inte jätte sugen att mysa med mig=) heheimage54
inga bilder på mig själv va de=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0