hot, hot

Idag serverades middagen ute på balkongen=) första gången detta året och det va så gött att äta ut i solen.
När Svensson gick till jobbet så satte jag mig för att plugga ute. Det blev varm så jag fick först ta av mig linnet  och efter en stund så blev det me varm så ja satt mig i trosor och BH=) Tur att man bor längst upp och ingen insyn.. hehe men det är ju helt sjukt va varm de va idag. Efter att ha läst 1 sida i boken kände jag hur ögonen gick ihop på mig så jag tänkte vila ögonen lite. Jag somnade två timmar ute på balkongen i solen.. vakande av att jag va jätte törstigt.. hehe Så lite färg har man nog fått idag...

För en stund sedan ringde rektorn på den skolan vi ska göra vår undersökning på. VI FICK GÖRA DEN DÄR=). skönt att de går vägen i alle fall. Så nu ska vi bara kopiera upp 340 enkäter.. hehe


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0