glad som en sol

Det är precis det jag är. Detta vädret passar mig utmärkt... Idag va det tyvärr en tenta skrivning vilket inte gick skit bra men jag pallar inte tänka på det för igår fick vi vår lägenhet!! den är så sjukt fin..
Så idag ska vi börja flytta in grejena...
Jag trodde först inte vi skulle få den igår men typ vid halv nio ringde de som hade lägenheten innan oss o sa att vi kunde komma och hämta nycklen. Å den va lika fin som när vi såg den sisst. Även att det inte va några möbler.
jag är super nöjd=) tänkte att jag skulle lägga ut lite bilder på den sen så ni som inte kan komma och titta nu få se de... Alla andra kanske inte tycker det är något specielt men JAG tycker den är jätte fin.. å det är huvudsaken....

NU blir det svärfars biff=) han är bäst på att göra den..
hej så länge=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0