=(

Som ni förstår med rubriken gick det inte så bra på tentan. Några ynka poäng ifrån. Men de är inget nytt när det gäller min tur.. jaja det är ingen ide att hänga läpp för. Bara att kämpa visare. Nästa gång SKA JAG KLARA DET. Som sagt så va det inte jätte långt ifrån så jag va i alle fall på rätt väg. Har antingen nollat på någon fråga eller skrivit för lite på någon.. fick bara reda på hur många poäng man hade, inte vad det va för fel. ska hämta tentan på måndag o kolla. Som tur är så klarade min uppsats partner tentan så han har lovat att hålla i uppsatsen den jaga kommande veckan så att jag kan plugga... Så de är skönt.. behöver BARA koncentrerar mig på att PLUGGA OCH PACKA.. Som om inte det skulle räcka. Emmsan har dock lovat att hjälpa mig.. hon är för övrigt i Borås.. saknar henne. Brukar ju umgås med henne varje dag..nästan.. Hoppas hon har kul. För det kan hon behöva=)

Ikväll har jag varit och Frida och Nicke. Vi har ätit pizza och planerat vart vi ska åka i höst. Det blir någon gång i nov och antagligen Egypten eller Tunisien. Så det blir nog bra.

Förresten... Hällaryd vann med 4-0.. bra va??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0