Dopdag

Igår va de tydligen min Dopdag. Mamma sa de igår ikväll men ja glömde och skriva de. Har inte riktigt tänkt på att man har en sådan dag..
Idag när jag vaknade va jag på strålande humör. Det är ju strålande solsken ute=) då kan man inte bli något annat än på bra humör..
jag har lagt tentan bakom mig och titta framåt... Är inte så farmligt att inte ha klarat den. tar ju de nästa gång. nu vet ja ju vad jag behöver plugga mer på.. för nästan allt det jag kunde utantill kom inte med på tentan så oddsen för att de ska komma denna dagen är ju höga då=) så ser man de från den sidan så ser de ljust ut. dessutom så har ja chansen att få VG denna gången. inte för at jag sträva efter det kanske=) hehe

Denna helgen jobbar inte stoffe vilket betyder att man bara få sova till typ nio på morgonen.. men de är rätt skönt när han är hemma...
Fick reda på att vi skulle på kalas om typ en halvtimme. Det är ju roligt att folket ringer någon dag innan och talar om att de ska ha kalas. DET ÄR SÅÅ STÖRIGT!!!.

När vi kommer hem ska vi packa en del.. ikväll blir det nog fest.. husfest... va länge sedan.. men de slutar väl att man gå ut ändå...

puss haj

image107



I LOOOOVE THE SUN=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0