Äntligen

Vilken tid det där har tagit.. när jag skulle uppdatera bilderna i söndes och jag inte kom in fattade jag först ingenting.. (puko mej).
har kommer iaefall bilderna från i lördes=). för er som inte vet: klicka på bilderna så blir de större





I söndes va jag i Jönköping och tittade på HV71. Det var en upplevelse i sig de=)  allra högst upp och man fick nästan svindel när man satt där. Här kommer lite bilder därifrån

image64

Allra högst upp på andra våningen satt vi.. skit högt va de...

image65
Till slut blev det fullt i hallen över 7000 pers.. mer än på gössa de=) hehe

image67

TV va där med så klart
image69
image70

Jag måste ju med va me på bild=)

Denna dag va en av de värsta jag har varit med om för att så klart va jag så sjukt bakfull att jag inte visst vad jag skulle ta vägen. å sitta i en en buss över två timmar var ingen större hit kan jag påstå. men de va värt de.

denna veckan blir det mycket jobb så de är inte särkert att jag hinner uppdatera så mycket.
men titta gärna in nångång ibalnd så kanske jag har hunnit.

Imorgon ska jag först jobba sen ska jag va kvar i karlskrona, vänta på emma så ska vi gå å äta sen åka ut till arena telenor för att möta upp stoffe, kjelle och balu o vi ska titta på mörrum-khk så klart. kan ju hoppas att de går bättre än förra gången annars blir det div 2 nästa år.

ha de bra
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0